17 Nisan 2012 Salı

fırsatçılar!

Kaç tane fırsat sitesi var ucunu kaçırdım valla. sehirfirsati.com, yakala.co, grupanya, grupfoni vesaire vesaire...

Başta çok faydalanıyordum bu sitelerden. Normalde pahalı diye gitmeyeceğim restoranlara gidebilme imkanım oldu. Üç beş yer gezdim ucuza - yavan yahni tadında-, 6 yoga dersine 40 lira verdim, ama gitmedim. Herneyse...

Her sabah mailime sanıyorum toplamda 300-500 tane fırsat haberi geliyor farklı farklı sitelerden. Fakat ben artık bu mailleri gördükçe sinirleniyorum. Açmasam bile başlıkları asabımı bozmaya yetiyor. Çünkü sürekli "yapılacak dünyaaa kadar etkinlik olduğunun ve yapamadığımın" farkına varıyorum. İnsanı zorla modern yapıyor bu siteler. O mel'un huzursuzluğu alıyooor, e-mail aracılığıyla gözlerinden girmek suretiyle modern insanın içine yerleştiriyor, çıkmamacasına.

Sonra sabah maillerine bakıverip çoktan yarışı kaybetmiş, hayata yetişememiş hissediyorsun kendini. Acaba kimse bunun ne kadar tehlikeli olduğunun farkında mı?

Böyle bir düşüncem varken, alıp alıp gidilmeyen gezilerin, yenmeyen yemeklerin, vakti geçen etkinliklerin hesabını yapmıyorum tabi. Külliyen ziyan; olsun. Fırsatlar, fırsatçılara bol bol para kazandırıyor, olması gereken oluyor, ben bunu sorun etmiyorum. Hele hele insan, zamanı geçip giden, faydalanamadığı kuponlara rağmen, her sabah yeni bir umutla yeni fırsatlara bakabiliyorsa işte buna gıpta ediyorum.

Bu nasıl bir kendini bilmezlik, nasıl bir cehalet, ne büyük bir mutluluk ya rabbim! Ben de istiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder